joyspot galerie foto exterior locatie evenimente petreceri private petreceri copii 023

Regulament locație JoySpot

Află regulile de utilizare a locației JoySpot, pentru ca evenimentul tău să se desfășoare în siguranță și confort deplin.

Reguli de utilizare a locației

Acces și Facilități

  1. Accesul la locație se face conform orei stabilite în contract.
  2. Locația dispune de supraveghere video
  3. Spațiile la care clientul are acces
    • În exterior curtea până la gardul de la hală
    • În interior living, hol principal și baie
  4. Clientul va avea acces la toate facilitățile locației pe parcursul evenimentului
    • Piscină (11m lungime, 4m lățime, 1.4m adâncime)
    • Grătar
    • Masă de ping-pong
    • Joc arcade
    • Trambulină și groapă cu nisip
    • Boxă audio și Wi-Fi
    • Frigider, congelator și vitrină frigorifică
  5. Programul de închiriere a locației este între 9:00 și 21:30

Siguranță și Responsabilitate

  1. Supravegherea copiilor:
    • Clientul este responsabil pentru supravegherea tuturor copiilor care participă la eveniment.
    • Folosirea piscinei de către minori se va face EXCLUSIV sub supravegherea adulților.
  2. Responsabilitatea pentru pagube:
    • Clientul este responsabil pentru toate activitățile desfășurate pe parcursul evenimentului.
    • Orice pagubă produsă proprietății sau facilităților va fi suportată de către client.
  3. Numărul maxim de persoane (30) nu poate fi depășit din motive de siguranță.

Diverse

  1. Muzica și sonorizarea
    • Clientul poate folosi boxa audio disponibilă.
    • Se recomandă un volum moderat pentru a nu deranja vecinii.
  2. Piscina
    • Utilizarea piscinei este permisă doar în costum de baie.
    • Este interzis consumul de alimente în piscină.
    • Este interzisă utilizarea piscinei de către persoanele în stare de ebrietate.
    • Copiii vor utiliza piscina DOAR sub supravegherea adulților.
    • Este STRICT interzisă folosirea paharelor de sticlă sau ceramică în piscină sau în preajma acesteia.
  3. Grătarul
    • Utilizarea grătarului se face cu atenție pentru evitarea pericolului de incendiu.
    • După utilizare, jarurile trebuie stinse complet.
  4. Spațiile interioare
    • Este interzis fumatul în spațiile interioare.
  5. Mâncare și Băuturi
    • Clientul poate aduce propriile alimente și băuturi sau comanda de la orice restaurant care livrează la locație.
  6. Obiecte personale
    • Proprietarul nu răspunde pentru obiectele personale uitate sau pierdute în timpul evenimentului.
  7. Părăsirea locației
    • La expirarea timpului contractat, clientul va părăsi locația pentru a permite curățarea spațiului.
  8. Curățenie și Ordine
    • Curățenia generală după eveniment va fi asigurată de proprietar.

Dispoziții Finale

  1. Orice modificare a programului sau a condițiilor de utilizare trebuie discutată și aprobată de către proprietar.
  2. Nerespectarea regulamentului poate duce la întreruperea evenimentului și/sau la reținerea unei părți din suma achitată, în funcție de gravitatea abaterii.
  3. Prin semnarea contractului de închiriere, clientul confirmă că a citit, a înțeles și este de acord cu toate prevederile prezentului regulament.